Bitcoin ile ilgili ilginç bir bilgi...

Bitcoin ile ilgili gözüme ilişen ilginç bir durum...


   Bitcoin Geçtiğimiz 3 yıl boyunca yeni yıl yaklaşırken her büyük sıçramasının önü sıra yaklaşık 1/3 değer kaybediyor ve ardından ortalama %150 değer kazanıyor.

  Ayrıca Günümüzde birçok çok bilmiş (ben o büyüklerimi okumuş cahiller olarak görüyorum.) ekonomist abilerimiz ve ablalarımız her ne kadar güvenilmez dese de geçtiğimiz gene 3 yıl boyunca en çok kazanç elde ettiren yatırım aracı olarak göremiyor ve bunu dile getirmek onları zorluyor. 

  Yanlış anlaşılmak istemem çok bişey bildiğim de yok yalnızca herkes anladığı işi övüp anlayamadığını kötülemesin. Dolar yükseldi diye ağlayan insanlar şuan dolar düştü diye seviniyor, peki doların düşmesinde etkili olan para biriminin sanal bir para olmasına rağmen Bitcoin Olduğunu neden göremiyorlar?

   Fazla uzatmayacağım, arkadaşlar ne bana ne bir başkasına kulak asın herşeyi araştırın ve kafanız neye uyuyorsa o işin peşinden koşun.

   Benim öngörüm 1 Bitcoin Yılbaşından sonra 120 000 Lira seviyelerinde olacak. Bu yatırım tavsiyesi değil sadece benim öngörüm.


Lütfen Bitcoin Adresine Bağış Yapın: [[address]]
Donation of [[value]] BTC Received. Thank You.
[[error]]
Bitcoin ile ilgili ilginç bir bilgi... Bitcoin ile ilgili ilginç bir bilgi... Reviewed by Melikşah Ünüvar on Aralık 28, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Unuvar.blogspot.com.tr. Blogger tarafından desteklenmektedir.